Amb el Batxillerat a Domus pretenem garantir, en una societat, cultural i tècnicament canviant, la formació integral de l'alumne: la seua maduresa intel·lectual i humana.

Una adequada preparació per a la Universitat és el gran objectiu dels alumnes que opten per cursar Batxillerat a Domus, per això l'aposta del nostre model educatiu es basa en proporcionar a l'alumne un alt nivell acadèmic i per situar l'alumne en el centre de la nostra acció educativa.

En finalitzar l'etapa s'atorga el títol de batxiller que dóna accés al món universitari, a Cicles Formatius de Grau Superior o al món laboral. Els resultats obtinguts històricament al col·legi sempre han estat excel·lents, tant per les qualificacions mitjanes obtingudes, com especialment pel nombre d'alumnes presentats i pel percentatge d'alumnes aprovats.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari Acceptar Més informació