3r Millor col·legi concertat de València

La plataforma “Micole” publica el rànquing dels 100 millors col·legis d'Espanya de 2023, en el qual situa al col·legi Domus en el posat núm. 33 d'Espanya i el núm. 4 de la província de València (sent el tercer millor col·legi concertat de València).

Això vol dir que el Col·legi Domus ha estat un dels centres que major interès han despertat entre els 3 milions d'usuaris que busquen col·legi en aquesta plataforma durant l'últim any.

Gràcies per confiar en nosaltres. Continuem treballant perquè els nostres alumnes continuïn rebent una formació completa (humana, acadèmica i religiosa).

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari Acceptar Més informació