22ª Convocatòria dels Premis *Sandalio Miguel - María Aparicio

Dijous passat 25 de novembre va tindre lloc, en la sala d'actes del Museu de Belles arts de València, el lliurament dels premis *Sandalio Miguel- María Aparicio en la seua 22a convocatòria.

L'acte va ser presidit per Sr. Pablo González, director del museu, així com Sra. Elvira *Bendicho, presidenta del Patronat de la Fundació *DOMUS.

Enguany s'han presentat 9 treballs de temàtiques molt variades, sent premiats, amb el 2n premi (ex aequo) : “Els patis escolars a València i els seus processos de transformació” realitzat per Sra. María Cebrián López i “Soledad i cures a persones *LGTBI+ que envelleixen a la ciutat de València. Salt sense xarxa” realitzat per un equip dirigit per Sra. Sacramento Pinazo Hernandis, professora titular de psicologia social de la UV i com a autors Sra. Celia Carrascosa Sánchez i Sr. José Miguel Cerezo Martínez

El primer premi va correspondre a un equip dirigit per Sr. José Santatecla Fayos Dr. Arquitecte, professor titular del Departament de Projectes Arquitectònics de la UPV i format per Sr. Daniel Pardo Cano, Sr. José Damián Algarra González i Sr. Francisco Javier Sanz Torró pel seu treball,” Tres propostes per a la poma perduda de *Ruzafa”

A continuació, es va clausurar l'acte de lliurament dels premis corresponents a la 22a edició, quedant oberta la 23a convocatòria, els treballs de la qual es podran presentar fins al dia 30 de setembre de 2022.

Per a més informació poden consultar la web de la Fundació *Domus www.fundaciondomus.org o a través del correu electrònic publicaciones@fundaciondomus.org

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari Acceptar Més informació