Premis SMMA

Els premis Sandalio Miguel/María Aparicio vénen convocant-se des de l'any 2000, amb l'objectiu de promoure any rere any la investigació sobre les manques i les necessitats de la ciutat de València i les seues possibles solucions.

Al llarg de cadascuna de les seues convocatòries han aconseguit atraure l'atenció del món universitari que ha aconseguit aportar interessants treballs.

Aquests premis estan dotats amb:

1r Premi: 6.010,12 €
2n Premi: 3.005, 06 €

Reunit el jurat de la 19a Edició, format per: Sr. Pedro Miguel catedràtic d'Enginyeria de la Construcció; Sr. Vicente Mes catedràtic de Projectes Arquitectònics; Sr. José Mª Peiró catedràtic de Psicologia de les Organitzacions de la Universitat de València; Sr. Joan C. Canut catedràtic del departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors i Sra. Estela Vázquez membre del Patronat de la Fundació DOMUS, ha declarat deserts el 1r i 2n Premi en considerar-se que cap treball dels presentats complia íntegrament amb les bases del concurs.

Queda convocada la 20a Edició. Les bases de l'actual edició estan a la disposició de tots els interessats en la seu de Fundació Institució Cultural Domus. També es poden sol·licitar per correu electrònic a:  publicaciones@fundaciondomus.org.   Data límit de presentació de treballs 30 de setembre de 2019.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari Acceptar Més informació