Les famílies són un pilar fonamental dins de la Fundació Domus. El nostre objectiu amb cadascuna de les famílies és mantenir una relació fluïda, estreta i de col·laboració absoluta per aconseguir els millors resultats en el desenvolupament personal i l'educació dels seus fills. Així, la proximitat entre les famílies i l'equip de professors i els diferents estaments del Centre es converteix en una de les senyes d'identitat del Col·legi.

A més, és molt important la participació activa i la implicació de les famílies en tot el procés formatiu de l'alumnat. Per això, en les diferents etapes educatives i al llarg de tots els cursos es realitzen activitats en què la seua presència es converteix en una part fonamental.

Les famílies a Domus estan organitzades a través de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA). Des de l´AMPA i la seua junta directiva s'estableix un vincle de confiança i col·laboració que reforcen les estructures de la Fundació i que fan possible la seua pervivència en el temps i el seu continu creixement.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència d'usuari Acceptar Més informació